6 sanningar

Jag blev utmanad av Madilyn att lista sex sanningar om mig själv - helst pinsamma kanske?
Ok, here goes:

1. Jag är fruktansvärt lättrörd, kan stå på gymmet och se nåt ytligt program som Fab5 och ändå bli våt i ögat på slutet när alla är sådär amerikanskt tacksamma.

2. Om jag är sur och tvär räcker det med att få se en söt hund för att jag skall bli på bättre humör.

3. När jag klipper tångalarna och rensar bort skräp under dem måste jag alltid lukta på renset även om jag vet att det luktar jävligt illa.

4. Jag har ofta önskat att jag fötts som man istället för kvinna. (dock inga könsbytestankar ifall ni tror det)

5. Jag hatar när folk kör rattfulla, både direkt efter festen och för tidigt dagen efter, detta borde straffas med ett skott i pannan och jag brukar även tala om för mina vänner vad jag tycker om detta.

6. Jag har en tendens att somna nästan överallt, det sämsta är att det händer när jag kör hoj, men har nu lärt mig stanna i tid och sträcka på benen.


Jag utmanar dem som vill att göra samma sak med sina sanningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback