Dagens lunchfynd!

Först ut ett plagg jag shoppade igår på Åhléns rea.
En söt tunika/blus jag spanat på sedan den kom ut i butik i mars eller något sådant.
Nu var det halva ordinarie pris med rea och min personalrabatt så det var bara att slå till.

Från Part Two.

Och idag på lunchen sikate jag in mig på Twist & Tangos butik bredvid jobbet.
Tror jag hade med mig typ 7 klänningar, fem par byxor och ett par linnen in i provrummet.
Inga av brallorna passade. Konstigt att man är en small upptill men tydligen behöver stl 40 nedtill i vissa märken. Eller så är inte byxorna sydda för att man skall ha lite muskler på låren...
Provade en blommig långklänning som var rätt så fin också, men den kändes inte riktigt jag, så den fick snällt hängas tillbaks på sin plats.

Detta fick dock följa med hem:

Ett långt ljust aquagrönt linne som även går att ha som klänning.


Ett tunt, långt oversized linne.


En tuff och lite udda lager-på-lager klänning som jag spanat på länge.


Och sist men inte minst ett flätat bälte.

Allt detta för under 900 spänn - grymt bra fyndat =)
Nästa så man borde ta en sväng till ha ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback