Slappröv

Istället för att sticka till gymmet och köra bröst, axlar och triceps, stannade jag hemma och förde in lagersaldo på mina Mary Kay-produkter.
Inte helt slappt, men inte vad jag hade tänkt mig.
Skall se om jag kan installera Autoroute på min nya dator också och räkna ut ungefär hur många mil sommarens mc-tripp kan bli totalt.
Betydligt fler än jag tänkt skulle jag tro... jag har ändå ganska bra koll på geografi, men efter att ha tittat i Norgebroschyren igår insåg jag att mina uträkningar var helt åt h*lvete!!!

Om vi får de tre semesterveckorna vi ansökt om lutar det åt att vara hemma lediga ett par dagar, sedan dra iväg och avsluta i Sthlm och Sonisphere och sedan ha några avslutande semesterdagar hemma igen innan det är dags att gå tillbaks till jobbet.

Vi får se också vad som händer med fuktskador i tak och byte av detta osv, för att se om det är rimligt att vara borta en dryg vecka av tre semesterveckor också.
Men å andra sidan kanske vi inte måste vara så involverade i själva takbyggandet själva.
Och de andra projekten vi tänkt oss kan man ju greja med på kvällar och helger dessutom.

Idag frågade ett av barnen längre upp på gatan:
Vart har du din motorcykel?
- Den står i garaget och värmer sig.
Varför kör du inte på den nu?

Ha ha ha bra fråga =)

Kommentarer
Postat av: Rayanemine

Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback