Vårfeeling

Idag avslutade vi jobbdagen med att fira ett projekt som blivit klart efter nästan 1½ år.
Det firades med en flaska mousserande som legat i kylen ett tag. Datorerna var inte igång efter det, mind you!

Sedan tog jag en promenad genom stan, förbi Åhléns och bort till Nisseplatsen för att ta bussen hem.
Kunde faktiskt ha jackan lite uppknäppt och då tog jag ändå den kallare skinnjackan imorse.
Och banne mig om det inte kändes som att det var lite vår på ingång.

Vill ha nya kläder... helts i stl 36 nu på en gång.
Fick utskick från Ellos hem idag och hittade lite fint.
Får se om det blir nåt därifrån med rabatten jag fick, eller om jag sparar mig helt till lite mer kvalitetskläder längre fram.
Men det långa linnet/klänningen känns trevligt + caprijeans och kanske ett par riktigt färgglada chinos.



Men högst upp på shoppinglistan just nu står nog egentligen en midjekort jeansjacka, ett par remsandaletter och ett par pilotbågar med fotokromatiskt glas.

Sussa sött och dröm om vårsol!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ha, jag handlade också från Ellos efter deras utskick. Fast jag köpte bara rymliga tunikor ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback