Shoppingkväll!

Idag har jag och älskling solsken haft en shoppingkväll på Åhléns City.
Jag kom lite tidigare än honom och passade på att prova ut bikinis innan han kom.
Två stycken i lite retrostuk blev det, en svart och en vit med marinblå ränder.
Riktigt fina, även om jag inte är nöjd med volangerna som liksom kasar ut lite ovanför bikinibyxans linning.
Men det skall bli ändring på det!

   

Sedan åt vi lite ihop på cafeét, grillad panini med soltorkad tomat och fetaost.
Mmmm gott!
Så försökte vi hitta parfym till älskling... gick bra till slut, men då luktade han som en hel parfymaffär ha ha.
En Hugo Boss blev det, rung med orange text, kommer inte ihåg vad den hette.
Men gott luktade den.

Jag provade en jättefint pastelligt lila klänning från Saint Tropez, men det blev det inte, satt sminkfläckar vid linningen. Så tråkigt att tjejer med för mycket spackel inte kan ta det lite försiktigare då de provar kläder i butik.
Men istället blev det en härlig tunn sidenblus från WERA, perfekt på varma sommardagar eller partykvällar med ett linne, BH eller bikinitopp under.
Två par pilotbrillor den ena i silver och den andra med turkosa bågar... lite 80 sådär, men snygga!
Och så utökade jag leggingsförrådet med ytterligare fem par, så mer leggings och T-shirts eller linnen blir det framöver på kroppen!
   

Sist men inte minst kompletterade jag mitt armband från Dyrberg Kern med halsbandet i samma serie.
Så himla fint! Upptäckte även att det finns berlocker med stenar i olika färg och modell som man kan utäka halsbandet med om man skulle vilja.
Smart när de gör en serie som man själv kan bygga ihop på lite olika sätt.
Tycker dessutom att knäppet på armbandet är sp himla fint med sina små strass-stenar, så det fick bli en närbild på det.

 

Kommentarer
Postat av: Jill

Niiice! Har beställt två nya från H&M. En brun och en svart med turkose stenar. Har fått den bruna underdelen än så länge...resten ska komma i Juni någon gång...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback