Ommöblering

Eftersom de kommer i veckan och skall byta fönster har vi fått röja undan lite på övervåningen i vårt "lekrum".
Samtidigt behöver Patrik verkligen ha sin hemmastudio iordning eftersom det behövs skrivas låtar + förproduceras till kommande Ulverheim-platta.
Så då föreslog jag att han kanske kunde montera upp allt i "pysselrummet" på undervåningen.
Där gör vi ju ändå ingenting och har mest som förrådsrum - trist, men sant.
Så nu har han en ny studio, som dessutom gör att jag kan sitta i lugn och ro här uppe om jag vill se t.ex. True Blood samtidigt som han musicerar.
Mycket bra!

När fönstren är bytta behöver vi nog tapetsera om här uppe och sedan är det lite oklart hur det skall se ut.
Skulle gärna vilja göra mig av med de stora körsbärsfärgade skrivborden för nåt nättare i svart eller vitt som mer passar in i färgskalan här uppe.
Men det blir ett senare projekt att ta tag i.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback