Snabba puckar

Det bollades hejt vilt på fikan idag inför konferensen på tisdag.
Det pratades om shower och luciatåg bl.a....
sedan käckta någon, no names mentioned, att vi kanske kunde få mig att trubadura, jag spelade ju ändå lite musik.
Ett snabbt samtal till Mr. G så var saken biff.
Imorgon skall vi alla fall sätta oss ner en kvart med varsitt instrument och se om det finns någon möjlighet att genomföra detta med så kort varsel.

Så snart skall jag dra ut lite enkla låtar vi kan repa in och som jag kanske klarar av att sjunga lite till, annars får sagda "no names mentioned" hoppa in på sång, rätt skall väl vara rätt eller? =)


Kommentarer
Postat av: Hugosigrun

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback