Glad i hatten.

Igår var en mycket bra dag om än lång, resultatet idag är en sliten Lotta.
Vinprovningen var mycket trevlig och bra.
Vi fick lära oss att kombinera mat och vin... inte skitsvårt egentligen kanske efter denna lilla kurs.

Sedan vidare ut till Anne som hade kräftskiva/tjejfest.
Jag var dock två timmar tidig, så vi hann dricka te och snacka skit innan de andra kom.
Sedan fick vi bubbel och pyssla kräfthattar.
Jag är kass på att pyssla, men kul var det i alla fall.
Efter mycket god mat och en massa skratt svidade jag om och tog mig till Rockbaren för att möta upp Dennis, Vicky och Fredde.

Där var det fullt som vanligt och varmt.
Men vi hade kul i nästan två timmar innan det var dags att traska ner mot bussen och åka hemåt.
Var smart nog att byta till bekvämare skor i alla fall.

Det var en hel del överförfriskade människor på bussen.
Bland annat tanten som satte sig intill mig.
Jag satt precis bakom förarplats och där är rätt trångt och hon somnade.
Sedan vaknade hon och behövde spy, så hon fick en påse av nån kille och spydde i den och kom sedan tillbaks och satte sig.
Då fick jag lite panik.
Dels ville jag inte ha hennes spy kladdat på mig och mina grejer ifall hon somnade igen och sedan luktade det inte skitfräscht.
Så jag fick flytta över till andra sidan gången bredvid en yngre tjej som jag tackade så mycket för att hon gjorde plats åt mig.

Varför måste folk dricka så satans mycket?
Vuxna människor borde veta sina limits!

Men på det hela taget var det en kanondag/kväll igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback