Date + mer shopping

Idag har jag varit i stan och myst med Tornado Babies.
Sharro var hemma över julen så vi passade på att ses.
Låååång lunch blev det på Andrum där vi uppdaterade varandra på allt som hänt sedan sist.
Elin har börjat plugga, Sharro har tagit sin examen och Åse är tillbaks på jobbet efter mammledigheten, själv skall jag snart ha barn, så nog fanns det saker att prata om =)

Sedan gick vi på shoppingrunda i Nordstan. Det blåste lite för mycket för att vilja ge sig av allt för långt ut utanför tak och väggar.
Åse avvek först, sedan jag strax efter och de andra damerna fortsatte uppåt stan - kanske gjorde de några fina fynd?
Tack tjejer för en mysig eftermiddag!

Själv fyndade jag lite toppar till mig själv, amnings-BH som var slut i min storlek sist jag var på Lindex + lite mer kläder till Microråttan. Nu får det dock vara slut på barnklädesinköpen.
Det är bättre att fylla på allteftersom den växer sedan, då vet man ju dessutom om det blivit en tjej eller kille.


REA-fynd till mamman: två randiga toppar från Sisters med olika ärm, en gråbrun långärmad topp från Saint Tropez och en vit lite större farfarströja från Esprit. Allt till halva priset.


Blå/vit/gråskala till Microråttan; allt från Lindex. De två bodysarna med söta figurer på var på REA, resten åkte med av bara farten i ofs köp 3 för 2. Grå velourbyxor i olika stl + en grålå body med lång ärm och så en söt ugglehaklapp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback