Jullov!!

Nu har jag äntligen jullov.
Det är flera år sedan jag var ledig så många dagar i sträck.
Men i år tyckte jag att jag kunde unna mig det.
Min ersättare har ju varit igång sedan början av november, så han skall klara sig själv och jag hade sju semesterdagar kvar att ta ut + att jag verkligen behöver ta det lite lugnt nu på slutet av graviditeten, så nu är det ledigt i hela tio dagar.
LYX!!!

Helt lugnt blir det ju såklart inte eftersom man vill passa på att umgås när man har tid för det.
Så planen för julen är:

Idag: Moppning av golv, byte av sängkläder och när P kommer från jobbet bara mys inför julafton.
Julafton: Julfirande gånger två, först hos P's föräldrar, sedan hos mina. Blir en lång mysig dag med massor mat.
Juldagen: Middag på stan med lite Rock'n'bollare m.fl enligt tradition på kvällen.
Annandag jul: Bara softa hemma. Kanske skruva upp Mammutbyrån och tvätta upp lite barnkläder?
27/12: MVC återbesök, middag på stan, bio - Sherlock Holmes 2 och så övernattning på hotell.
28/12: Hotellfrukost !!! Besök hos P's kompis Anna som hade lite babysaker till oss + reashopping.
29/12: Lunch på stan med Tornado Babies =) Sharro is back in town for X-mas!!!
30/12: Soft dag. P jobbar, jag får nog ta mig till affären och handla det som behövs till nyårsmiddagen.
31/12: Fira en soft nyårsafton med god mat tillsammans med Fam. Stegemann/Larsson =)
1/1: Pizza och film???

Nu ser schemat väldigt späckat ut tyckte jag helt plötsligt, men vi har ju inte bråttom så man måste ju inte skynda sig igenom allt utan vi tar det i sakta mak helt enkelt.
Dessutom skall det bli kul att träffa alla som man inte sett sedan sommaren.
För snart blir vi ju hemmakatter på heltid för ett tag och då kommer jag nog bli lite lappsjuk ha ha.

GOD JUL och ett gott slut på 2011 önskar jag er alla!


Kommentarer
Postat av: Anonym

god jul på dig

2011-12-23 @ 19:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback