Supertjock

Känner mig supertjock om kvällarna.
Idag extremt stor.
Fick nästan inte på mig arbetsbyxorna alls när jag skulle måla sista vändan på spjälsängen.
Patrik stod och skrattade åt mig ha ha, då är det ändå två månader kvar.

Annars har det varit en lugn kväll.
Ärtsoppa med fläsk till ett avsnitt "Så mycket bättre" och sedan lite choklad som efterrätt.
Och så såg jag gårdagens Bonde söker fru precis... spännande med hur det blir i nästa avsnitt då det blir hembesök.
Hur många håller ihop?
Håller ändå på Pelle... tyckte det var bra att han var ärlig trots att det var en svår sak att prata om speciellt när man är på romantisk semester.

Nä, nu blir det sängen här så hoppas jag att ni alla håller tummarna för att vår bil går igenom besiktningen imorgon eftermiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback