Frisyruppdatering

När jag var 14 klippte jag av mitt axellånga hår till en kort frisyr, efter det har håret fått växa mer eller mindre fritt.
De senaste 8 åren har det räckt ner till svanken.
Men idag klippta jag mig, tonade och slingade.
And I like it!!!

Färgen blev en mochabrun med lite rött inblandat och så ljusare slingor ton-i-ton.
Längden klipptes först rakt av ca 2 dm, sedan fick jag lite uppklippning på partierna längst fram mot ansiktet.
Så egentligen kanske det inte syns så stor skillnad för 2 dm på ett låååångt hår är ju fortfarande ett långt hår i slutänden, men det känns skillnad för mig och det blev skitsnyggt med färgen och slingorna, så jag är kalasnöjd.

Salong Headlites på Södra vägen 34 var jag och jag kan absolut tänka mig att gå dit igen.


Framifrån


Bakifrån


Närbild på färg och slingor.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jättefint :))

2011-02-09 @ 17:21:42
Postat av: Azzazin

Grymt snyggt blev det! :)

2011-02-09 @ 18:52:12
Postat av: Åsa

Snyggt Nossan

2011-02-09 @ 20:48:32
Postat av: Linda

SNYGGT!!!

Postat av: Mad

Jävlar vad snyggt det blev! Mycket bra val. Slingorna gör allt!

2011-02-12 @ 23:28:26
URL: http://madilyn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback