Metal Town

Idag är det dag 1 på Metal Town.
Vädret just nu är ingen höjdare, men det såg ut som att det skulle spricka upp framåt eftermiddagen.
Lika bra att ta med både extrakläder och regnjacka.
Kanske även mc-bootsen så man är lite skyddad mot vätan även på fötterna.
Converse funkar sådär i regn och lera lärde vi oss förra året på Sonisphere.

Planen är att plocka upp Daniel och Munken nere i Älvängen Centrum vid halv två och sra ut till Säve Galopp och hitta nåt ställe att bli av med bilen på.
Jag skall dessutom proviantera med mig lite frukt och nåt att dricka.

So long sunckers!!!

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag råkade snubbla in på din sida av en ren slump och jag har läst några av dina blogginlägg - det märks att du gillar att skriva :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback