Produktiv dag

Idag har vi fått gjort massor.
Först lite frukost och Lego Pirates - varför bryta en bra vana???
Sedan ut i trädgården där P klippte gräset jag rensade ogräs och klippte häckar.
Till sist plockade P in en massa fläderblommor och skäljde rent ordentligt och in i frysen.
Så när vi är hemma igen kan vi för första gången försöka oss på att göra flädersaft =)

När vi väl var klara ute ställde jag mig och handtvättade lite kläder.
Tvättmaskinen har låtit konstigt ett tag, men sist jag tvättade var jag rädd att den skulle kollapsa helt, så pappa har lovat att ta en titt på den.
Så nu hänger det saker och dropptorkar i torkskåpet ha ha.
Efter det en dammsugning av hela huset och så in i duschen.

Nu blir det snart mat och en skatedokumentär - Hooked for life.
Myyyyys.


Kommentarer
Postat av: Natalie - Country music fan

Vilken härlig blogg du har! :)

Och du skriver intressant för övrigt!



Ta hand om dig. kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback