En kväll på Tranquilo

Igår vid åtta möttes vi upp ett stort gäng på Tranquilo för att fira Sharros födelsedag.
Hon bor ju i London sedan massa år tillbaks, men valde att komma hem för att fira.
Gött tyckte vi och dök upp från Tornadoligan =)
Lite kul att träffa hennes småsyskon igen som jag inte sett sedan vi gick i gymnasiet, de var ju lite mindre då om man säger så.
Vi åt god mat, jag körde som vanligt på mango mojo burger och så drack jag två riktigt goda alkoholfria frukdrinkar med mango och hallon.

Det var lite svårt på slutet att höra vad alla sa eftersom ljudet höjdes avsevärt efter klockan tio.
Dessutom hade jag en tjej från Norge som bordsgranne och ibland är det lite svårt med norskan, men hon var supertrevlig i alla fall, så det var kul att träffa lite nytt folk.

Det är så gött med vänner man känt såpass länge att det inte gör något om det ibland går flera år mellan gångerna man ses, för man har liksom ändå alltid något att prata om utan att det känns krystat.
Det är nog det som är skillnaden mellan barndomsvänner och vänner man skaffar betydligt senare i livet.
Åse, jag och Elin har ju känt varandra sedan första klass i skolan och Sharro har jag känt sedan jag började spela fotboll när jag var fjortis.

Vi tre Tornadotjejer avvek vid halvtolv, både jag och Åse har en bit att köra och Elin skulle upp sju idag för att jobba, men jag hoppas att resten av sällskapet fick en lika trevlig natt som kvällen var.

Kommentarer
Postat av: Gina Sharro

Hittade inlägget....blir ju sjukt nyfiken vilken Sharro är det?

Gina Sharro

2011-09-23 @ 22:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback