7 år med baby sunshine!

Idag på Norges nationaldag firar vi att vi varit tillsammans i SJU år.
Det är ganska lång tid, men känns ändå inte som så länge.
Just idag är jag extra glad att jag inte gav upp allt i min svacka förra sommaren.
Glad över att min man faktiskt fick mig att inse vad som är viktigt i ett förhållande.
Det var lite mycket då, eller hade varit under en lång tid innan, kanske var det p.g.a det som jag hamnade i någon form av livskris.
Men alla förhållanden skall väl någon gång hamna i en rejäl svacka för att sedan förhoppningsvis resa sig ännu starkare.

Så idag firar vi sju år tillsammans och om ett par veckor firar vi 2-årig bröllopsdag =)
GRATTIS till oss!


Nyårsnatten 2009/2010.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback