Hektiskt

Hemma igen efter Sthlmsbesök.
Tog tåget i onsdags eftermiddag och begav mig direkt till Farsta där Linda och Ludde väntade på mig.
Pappa Dennis var i replokalen med braxarna och repade in turnésetet som bäst.
Vi kvällsfikade, småpratade och mös tills det var dags för Luddeman att sussa.
Så passade jag på att se Bonde söker fru under tiden... mammas kusin gjorde sitt val - den jag trodde faktiskt, även om det var lite förvånande då det ett tag verkade som att den andra kvinnan var mer intressant.

När Ludde väl somnat tog Linda fram blixtar och kamera så fotade vi min växande mage.
Blev himla fina bilder trots brist på riktig bakgrund och svart mot svart.
Tror Linda är lite mer kräsen än jag helt enkelt =)
Fick med mig en hel skiva hem med bilder som skall gås igenom i helgen så fort jag fått flytta över alla mina saker till den nya datorn.
Tusen tack Linda för att du ställde upp som fotgraf =)  Liten sneakpeak hittar ni på
Lindas blogg.

Torsdagen innehöll ett späckat schema.
Först pendeln ut till Jordbro där vi gjorde ett studiebesök på vår distributionscentral.
Vi hann gå runt hela lagret, hälsa på alla personer vi på logistiksidan behöver ha kontakt med, ha ett kortare möte om kampanjkopplingar till fördelningar samt avsluta hela kalaset med en ganska tidig lunch.
Så en timme tidigare än förväntat var vi på väg in mot stan och HK på Ringvägen.
Där mötte vi upp de personer som är bra att känna samt tittade upp på utbildningsplanet där vi även har vår HR-person samt ett kontor tillgängligt.

Sist men inte minst var vi inne på butiken på Drottninggatan.
Där hann vi gå igenom rätt mycket med personalen samt hälsa på Anna som jobbar där två eftermiddagar/vecka.
Det är ju vår näst största butik till yta med gott om lagerplats, så lite skillnad mot butiken som ligger närmst kontoret i Gbg.
Bra för Andreas att se alltså.
Vi hann dessutom in en sväng om Åhléns City innan vi stack till tåget.
Rekade lite på en fin sidenblus från Saint Tropez som kanske blir det jag köper för min 20%-kupong om den finns i Gbg också.

Tågresan hem blev ganska seg.
Försökte sova lite men ryggen gjorde förbannat ont mot slutet + att damen som satt intill mig bredda ut sig med sin jacka en bit in på min plats så jag satt nog lite mer snett än vad som var bra.
Nåja, till slut kom vi hem i alla fall och P plockade upp mig på centralen efter att ha jobbat över i mååånga timmar. Sedan var det bums i säng.

Känner mig väldigt sliten efter dessa två veckor med mycket jobb och ganska stressigt.
Hoppas resten blir lugnare. För nu vill jag kunna njuta sista tiden med gravidmagen och trappa ner mer och mer på tempot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback