Lite nytt i öronen

Igår på lunchen tog jag en promenad till Tribe för att kolla om de hade gravidsmycken för naveln.
Fick hjälp att hitta en liten plaststav och två kulor, som nu pryder naveln i väntan på att jag skall kunna ha en metallstav igen.
Det blev helt enkelt lite för trångt nu när magen vuxit ännu mer.

Under tiden mitt smycke gjordes iordning kikade jag runt lite på alla fina saker där inne.
Har ganska länge varit sugen på att byta ut mina stora stålringar mot benspiraler.
Hittade fina svarta med infällda rosa stjärnor och slog till på dem. 4mm så lite tjockare än ringarna, men det var inga problem.
De är fina, men känns lite små, man ser inte så mycket av spiralen eftersom snibben går ner så långt på dem.
Så nu är jag lite sugen att framöver kanske köpa ett par lite större med strass och töja öronen lite till.

 
De jag köpte + de jag är lite sugen på att köpa längre fram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback