Lugn dag för mig själv

Idag har jag haft en hellugn dag helt för mig själv här hemma.
Patrik åkte iväg vid halv tolv eftersom vi skulle börja mixa plattan idag.
Jag känner att jag inte kan tillföra speciellt mycket, eftersom jag helt enkelt är för dålig på det, så jag litar på att grabbarna gör ett gott jobb utan mig!

Istället har jag pysslat om mig själv och bara slappat.
Började med att tona håret. Det blev mörkt mahognybrunt. Cerise Noir heter färgen på förpackningen.
Så nu är det mörkt och glansigt igen =)
Sedan har jag mest suttit framför datorn, kollat på Robinson, Berg flyttar in och Idol.
Samt ätit en himla massa clementiner.

Nu hoppas jag snart att telefonen ringer och att P är på väg hem för det börjar kurra i magen och jag vill börja med middag.
Till middagen blir det fortsättning på Walking Dead - såg de första två avsnitten av säsong 1 igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback