Tjuvstartat

Eftersom vi skall vara i stan och se Clutch imorgon kväll tjuvstartade vi adventsmyset idag.
Vi har under dagen ställt fram ljusstakar och stjärnor, pyntat ljusfatet med sifferljus och var nere på Svenheimers och köpte på oss lite lussekatter med saffran.
Dessutom har vi städat hela huset så att det blev rent och fint, så när det väl var dags för mys, så blev det extra mysigt =)

Först åt vi god mat, kött, pepparsås och en smaskig sallad, sedan bled det glögg, lussekatter, pepparkakor mm till Alien 3.
Riktigt nice kväll alltså.

Nu skall jag försöka bli lite bättre kompis med min nya dator och se om jag fattar hur den nyare versionen av Photoshop funkar så jag kan redigera lite bilder på magen som Linda tog i veckan.
Sedan blir det nattinanna så man är hyfsat pigg imorgon kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback