Tradera mm

Har nu sålt av en massa grejer på Tradera, så det har blivit en stund med pyssel för att skicka vinnarmail.
Så blir det packning nån kväll i veckan så vi kan få iväg allt.
Dessutom har jag målat spjälsängen en första vända.
Var inte helt bekväm arbetsställning när man har en stor mage ivägen som blir klämd hela tiden ha ha.
Men med hjälp av Johnny Cash på stereon gick det ganska bra.

När jag var nästan klar med målningen dök mamma och pappa upp med lite fika.
Fikade dock lite försiktigt eftersom det var vår lunchtid, så nu skall vi fika upp resten innan vi tar oss in till stan.
Man måste ju få adventsmysa lite även om man inte är hemma på kvällen.

Sedan blir det middag på Hedens Hörna och så Trägårn för att se Kamtjakta och Clutch ikväll.
Kommer bli grymt!!
Denna kombon är kanon. Tror det är tredje gången nu Clutch lirar med samma förband i Gbg.
Båda kamerorna är med så att jag även kan få med lite filmklipp utan att det låter som att högtalaren är spräckt.
Fota måste jag dock göra med nya kameran.
Så foton och klipp från kvällens konsert dyker väl upp innan veckan är slut =)

Ha en riktigt mysig första advent ni andra!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej. Vad kul att du tittade in och lämna avtryck på min blogg! Stort grattis till bebis i magen, är det första? Hoppas du haft en fin dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback