Inspelning och hemmapyssel

Inspelningen går vidare.
Nu är det bara 1½ låt med sång, 3 låtar med bas + 3 gitarrsolon som är kvar för vår del.
Plus all klippning som tillkommer innan vi skall mixa.
Men det känns helt plötsligt görbart.
Så jag har alltså lite mer basspel att hinna med innan helgen är slut. Sedan kan P nog sitta i lugn och ro efter jobbet på måndag, för jag lär få jobba över - den hektiska perioden har börjat.

Annars har vi hjälpts åt att plasta in och vinterförvara alla dynor och kuddar från altanen.
Jag har plockat in utemöblerna på framsidan och skall nuta tag i lite dammsugning och byte till rena sängkläder.
Sedan skall jag plocka fram lite ljus och mys i vardagsrummet där nere så vi kan sitta däri ikväll och äta middag och se på skräckisar.
Det är ju ändå Halloween ikväll.
Så får vi väl se om det kommer några läskiga små barn och knackar på dörren ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback