Shopping till julbak

I min värld har jag fått för mig att jag faktiskt skall baka lite till jul.
Och kanske även till eventuella fikagäster då Microråttan kommit ut i världen.
Så jag passade på att shoppa lite från Lagerhaus häromdagen.
Kom ut med Julformar i papp, minimuffinsformar + en plåt att ha dem i så de inte kantrar ut i hela ugnen och små tryffelformar i folie i blandade färger.

Vad skall jag fylla dem med då?

Pappformarna med hjärtan skall bebos av mandelmassefyllda saffransbullar - snor idén från min kollega Maria.
Minimuffinsformarna får fyllas med lite blandade smaker.
Tryffelformarna skall användas till lite hemgjort julgodis... snodde lite goda recept ur en Allt i hemmet som kom till jobbet i veckan.
Har även fina pappformar kvar från förra året med pepparkaksgubbar på som nog skall få användas till mjuka pepparkaksmuffins =)

Mmmm.....  nu skall man bara hitta baklusten - går den också att köpa?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback