Hemmapyssel

Blev glatt överraskad med väckning i sängen imorse och sedan nerbjuden till våffelfrukost och tecknad film.
Norton såg vi, riktigt rolig. Patrik skrattade så han grät på ett par ställen.
Mätt blev jag också. Så nu kan jag inte bara skylla bulan på magen på Microråttan utan även våfflor med sylt och glass =)

Har tagit fram alla mina lådor med kläder och skall rensa ut sommarkläderna och ta fram höstkläderna.
Lär ju bli en del som skall kastas också om jag känner mig rätt.
Eller ja inte kastas, men ges till insamlig till förmån för andra länder där de kanske behöver dem bättre och inte är lika noga med att hänga med en aning i rådande trender.
Blir nog mindre att rensa ut för varje säsong som går nu eftersom jag börjat köpa med basic stuff med bra kvalité istället för att storshoppa på HM och Gina.
Sedan kommer det nog mest bli barnkläder som måste rensas ut med ett par månaders mellanrum.
De små liven växer ju liiiite fortare än vi vuxna =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback