Virvelvind

Idag har jag farit runt som en virvelvind mest hela dagen.
Oliver har varit snäll och sovit en stund samt legat och lekt på fällen under tiden mamma grejat.
Så skönt nu när han är lite större och kan sysselsätta sig själv en stund i alla fall bara man är i samma rum.
Jag har dammat hela huset, torkat av dörrar och skåpsluckor i köket, torkat ur kylen, städat micron, lagat mat, bakat tårtbotten till morgondagens efterrätt osv...
Och allt utom kakbaket hanns med innan P kom från jobbet - fantastiskt!

Imorgon blir det bad för både mig och Oliver efter frukost, sedan skall tårtan fixas och efter det är det nog dags att starta med maten.
Det blir nämligen gryta som skall puttra ett tag och middagen är redan klockan tre.
Skall bli så himla kul att se Olivers reaktion på alla hundarna imorgon =)
De två små kommer nog vara mest intressanta eftersom de blir lite mer greppbara för honom som är så liten.
Amningen har funkat riktigt bra idag också efter att jag bytt tillbaks till sittande position som min barnmorska tipsade mig om, känns som att det rinner till mycket bättre då och att han kan "klunka" i sig och då blir mättare på mycket kortare tid än innan.
Han känns rätt tung nu också, så det skall bli himla spännande på onsdag när vi skall till bvc =)

Något annat skumt har hänt också, mitt antal besökare har ökat drastiskt.
Detta trots att jag inte gjorde ett enda inlägg på hela förra dygnet.
Vad hände där?
Är det så att nya "stressade-mamman-formatet" med mest bildinlägg och ytterst lite text från mobilen tilltalar fler?
Vilka är alla ni nya?
För jag hade nästan 100 unika besäkare fler än vad jag haft i snitt innan idag...

...man blir ju lite nyfiken =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback