Det bidde inga...

...byxor i fina färger =/
För det första var de väldigt små i storlek, även om jag just nu inte är i form.
För det andra hade de inga gröna kvar i min storlek i den butiken jag var på, och det var ju dem jag helst ville ha. De rosa/aprikosa fanns inte alls och de beige var helt enkelt för beige ha ha.
Men jag hittade ett par schyssta slappa jeans istället med mudd längst ner och mycket vidd i benet och dessutom med lite högre midja som hjälper till att hålla fettet på plats =)
Köpte hem dem i två färger eftersom jag ville ha smakråd av P, men de svarta får stanna och de mörkt jeansblå skall tillbaks på tisdag när jag ändå är i stan.
Kanske provar de gröna i rätt storlek då om de har dem där eller så avvaktar jag med byxköp till våren verkligen är här och jag kanske kommit igång med löpning igen.

Det slank även med en söt pyjamas till Oliver med flygmaskiner på samt ett par svarta stretchjeans från reastället som borde passa till hösten/vintern nån gång.
Svårt det där att gå förbi en barnavdelning utan att köpa något nu.

Igår blev Oliver 7 veckor och imorgon skall vi till BVC för vägning och mätning.
Skulle tippa på att han vuxit 2cm sedan sist och väger nånstans drygt 4,5kg.
Spännande att se om jag tippat rätt =)
Storlek 56 passar hyfsat nu i alla fall. Pyjamasar och heldressar är precis rätt längd när han sträcker ut sig, men bodies är fortfarande lite stora. Han är ganska lång, men har fortfarande inte riktigt tjock bebishull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback