Shoppingspree

Vi fick hem nytt utskick från Åhléns i veckan.
Där erbjöd de alla klubbkunder 20% på ett helt köp om man handlade tre eller fler varor.
Detta kunde vi ju givetvis inte missa så det blev en snabbis in där på vägen hem till mamma och pappa.
Nu kan man säga att detta är nog dyraste shoppingturen per minut nånsin, förutom bil och husköp då.
För vi lyckades få med oss:

En Babybjörn balance sitter med lekbåge.
En ny napp och filt till lilleman.
Traktörpanna, pannkakslagg och salladsslunga till köket.
Patrik köpte efter mycket övervägande en ny Nespressomaskin så vår gamla kapselmaskin är nu till salu om någon är sugen!
Jag shoppade en superfin sommarblus från Hunky Dory och ett par vita Converse. Tyckte jag kunde unna mig det när jag lämnade tillbaks två par chinos på HM som jag insåg inte satt bra på mig - i någon storlek =/
P shoppade ett par Converse och lite sockar till sig.
Sedan blev det även nya eltandborstar eftersom våra uppladdningsbara batterier snart tagit helt slut, lite schampoo, deos och hårgelé.
Och ett par boxar med serier hem till råttsoffan.
Lika bra att passa på när man får så bra rabatter.

På nåt sätt lyckas P alltid pricka in de allra bästa priserna.
Han hittar nästan alltid saker som kostar typ halva rea-priset, så är det personalrabatt på det + ytterligare rabatt för klubberbjudandet, vilket gjorde att t.ex. hans nya Converse kostade honom 139 spänn.
Hur lyckas man med det???

 
Min sommarshopping.

 
Lite till hemmet.

 
Lite till Oliver =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback