The Voice - Gutarra

Nu har jag kollat ikapp på The Voice och sett lajven från i fredags.
Visste redan att Helena gick vidare eftersom man blir uppdaterad via Facebook, men jag ville ju ändå se programmet.
Tycker det var grymt kul att se alla tävlande som höjt sig ett snäpp och en del flera snäpp.
Tyckte dock det var lite skillnad i show om man jämförde Petters lag med Carolas.
Petter hade satsat ganska mycket på en hel show med både dans och sång, medan Carola jobbat lite mer med finliret hos varje person.

Förutom Helena då som jag hejjar på rakt igenom, så var det grymt kul att Ulf gick vidare med sin version av Clutch's "Electric Worry" - ett av mina favoritband =)
Dessutom diggar jag lilla Mary... hon är liten till växten, men jävlar vilken stor person hon blir när hon går upp på scenen.
Synd att både hon och Gutarra är i samma lag då jag tycker det är grymt coola tjejer båda två.

Men till nästa lajv för Petters lag säger jag GO GUTARRA GOOOO!!!!!!!!!!!!!


Här ihop med två andra coola quinnor; Moa Holmsten och Frida Ståhl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback