Vårfåglar??

Jag tyckte precis jag hörde lite vårfåglar utanför fönstret, är det möjligt?

Annars är jag rätt nöjd över att INTE vara med och spela träningsmatch i dagens väder.
Även om jag inatt tyckte det var en bra idé att gå till gymmet idag, sex veckor efter snittet och börja komma igång. Denna idén kändes dock inte lika aktuell när jag väl vaknade och hade matat Oliver.
Så istället blir det en slapp dag hemma.
Tv-spel, lite städning, mat och mys står på schemat istället.
Kanske försöker köra lite bålträning som kompensation för gymmet och se exakt hur kassa mina muskler faktiskt är efter graviditeten och att de blivit skurna i.

Kommentarer
Postat av: Paulina

Tänk på att det kan vara farligt träna magen för tidigt innan musklerna gått ihop...och snitt ska man vänta lite extra efter. Så du inte får problem! Lovar du hinner få bort allt snart nog ändå :)

Själv är jag 2,5 kg under inskrivningsvikt nu, det betyder minus 17,5 kg sen han föddes :)



Kram!

2012-02-19 @ 21:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback