Gårdagens shopping till Oliver

Detta var en del av de grejer som fick följa med hem till Olivers Mammutbyrå.
Bodysarna med old school tattoofeeling var ju givna, Kiss-bodyn kunde jag inte motstå och till detta passade ju de svarta byxorna med vita stjärnor ypperligt =)

Allt från Lindex.

Förutom dessa plagg köpte jag även en varmare jacka då den han har nu nästan blivit för liten, ett par väldigt färgglada byxor, sockar med halskydd till lite längre fram, ett par solglasägon och så lite presenter till kommande bebisar i vänkretsen =)

Kommentarer
Postat av: Petra

åh så massa snygga kläder lillkillen får! Jag hoppas trenden återkommer med sådana kläder när det förhoppningsvis är min tur att skaffa bebbe :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback