Påskafton

Påskaftonen startades med ett styrkepass på gymmet, fokus ben.
Tungt, tungt, tungt.
Det känns idag kan jag säga, gör så ont i benen att jag vill skrika och vet inte in det var värt smärtan.
Sedan fixade vi påsklunch här hemma och jag gjorde iordning tårtan till kvällens fest.
Tårtan såg mer ut som en chokladblobb först, men med hjälp av grannens tårtfat så blev det bra till slut och chokladen höll sig från att rinna ut över borden.
 
På eftermiddagen kom Maria och lilla Danni över.
Maria skulle bli partyfin och Danni ville leka med Oliver.
Oj vad de lekte och busade, han såg så glad ut lill-oliven =)
 
Sedan efter Oliver fått middag gick vi över till grannarna lite tidigare så att lilleman hann vara med ett tag han också.
De bjöd på plockbricka med ägg, fetaost, olika korvar samt annat snacks; chips och godis.
Vi blev så mätta att vi nästan inte orkade äta tårta.
Jag hade ju dessutom bakat två tårtor och monterat på höjden eftersom vi skulle vara 24 personer.
Halva tårtan var kvar när vi gick hem ha ha som vanligt gör jag för mycket.
 
Men kul var det även om vi var bra trötta då vi vid halv elva lunkade över till vårt eget hus =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback