Semester!

Nu har jag ytterligare två veckors semester.
Så skönt det skall bli.
Detta i samband med att Oliver skall skolas in på dagis och jag verkligen vill få vara med om detta.
 
Första morgonen startade tidigt, men det var gött att komma ut på promenad redan tjugo över sju efter frukost.
Promenaden gick förbi bondgården med hästarna, längs med älven där vi klappade på kossor bort till affären där lite smått inhandlades och så hem igen.
Drygt 8 km blev det och härligt väder, ingen blåst och lagom varmt.
 
Väl hemma fixade jag lite i trädgården med kanttrimmaren.
Synd bara att man bara kan hålla på ca 15 minuter innan batteriet dör.
Nu står den på laddning i alla fall så jag kan köra ett race till imorgon.
Efter en snabb mellanmålspaus gick jag på grannens gräs.
Så nu ser även deras trädgård ok ut.
Strax efter det kom regnet, så det var bra att vår dag startade tidigt.
 
Kvällens middag blev grillad entrecote med bearnaisesås, sallad och ett glas rött.
Och till filmmyset blir det ostbricka med lite hemlagad marmelad samt oliver.
Smask!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback