Cykeltur och lammungar.

Idag har varit en riktigt mysig familjelördag.
Grabbarna åkte och badade i förmiddags, men jag och Rasmus stannade hemma denna gången så att Oliver skulle kunna fokusera på badet. Sist ville han gärna sitta med mig och Rasmus. 

Efter att alla fått i sig lunch gick vi på promenad i solskenet. Bort till vikingagården och fåren. Oliver cyklade på sin trehjuling. Väl framme fanns där folk som kört ut extra mat till djuren och det visade sig att det blivit en massa lammungar sedan vi var där sist.
Vi hade turen att få klappa en av dem också till Olivers stora förtjusning. 

Väl hemma var det dags att ge Rasmus ett första bad. Han är ju drygt tre veckor och naveln är läkt sedan länge.
Han var väldigt lugn och tyst. Lite smågny först mot slutet så då fick han kliva ur Balkan igen.

Oliver som vägrat sova middag tokdäckade strax efter sju och jag väntar nu på att få mata på Rasmus inför natten och sedan lägga mig så man orkar med morgondagen :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback