Jag väljer dig varje dag

Trots att avståndet gör mig galen.
Trots att de långa tysta perioderna ger mig ångest från helvetet.
Trots att vi är ganska olika.


 
Jag väljer dig varje dag
För att jag älskar dig.
För att du är så mycket för mig.
För att du ger mig så mycket bekräftelse när vi är tillsammans.
För att det går att föra konversationer om allt med dig.
För att du är trygg i dig själv.
För att du alltid ser det positiva i allt.
För att du är omtänksam mot mig och andra människor.
För att du aldrig slutar vara nyfiken på livet.
För att du har hittills accepterat mig som jag är.
 
Jag väljer dig varje dag 
För att det inte finns ett annat val, eftersom Du är den jag vill ha ett liv med.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback