Lagerhaus - still going strong.

Detta året har varit ett turbulent år, inte minst på arbetsplatsen.
Fr.o.m. mars har jag och många kollegor varit mer eller mindre permitterade.
Och et ttag såg det ut som att bolaget kanske inte skulle överleva och vi var alla uppsagda.
Men nu är bolaget sålt till en kvartett med långsiktiga planer med vår VD i spetsen.
Det känns skitroligt!
 
Sedan vad det innebär för mig rent konkret vet jag ännu inte.
Men hoppas det finns plats för mig på deltid i alla fall, då jag har siktet inställt på studier och kommer behöva ett extrajobb vid sidan av för att få ekonomin att gå runt.
Det hade ju varit guld om man då fick fortsätta arbeta på världens roligaste företag med saker man redan kan.
 
Så i fredags smygfirade jag med ett glas bubbel på lokal till ljuv blues live.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback