Lekfullhet, expansion och autencitet

Vill ha mer lek i mitt liv.
Vara gladare, mer öppen och inte så korrekt i allt jag gör.
Skapa mer glädje och lek i vardagen, framförallt med barnen.
Att skratta och busa/retas mer - mer lättsam attityd.
De gånger när jag lyckas lägga måsten eller agendor åt sidan och vara i stunden med mina killar är helt fantastiska och det kommer så mycket glädje i dessa stunder.
 
(null)

Hur skapar jag mer space för det oväntade och spontana?
Hur skapar jag mindre inrutat och i förväg planerat liv?
Vad händer i mitt liv och jag är mer följsam istället för styrande?
 
(null)
 
Att vara sann, äkta och skippa alla filter/murar/masker är något som blir viktigare och viktigare för mig för varje år som går.
Människor som enbart låter mig skrapa på deras yta och inte kan prata om både allvarsamma saker samt tramse faller mer och mer bort ur min sfär av vänner och bekanta.
Jag har helt enkelt inte tid för dem som inte kan visa hela sitt jag. De är inte intressanta.
 
(null)
 
Vad har ni andra för drivkrafter och önskningar för att skapa det livet ni allra helst vill ha?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback