Deklaration 2007

Igår fick vi äntligen hem dem.
Verkar inte bli nån chockartad kvarskatt som jag befarade.
Skall betala tillbaka 1600 spänn + lite fastighetsskatt.
Den är vi dock tvungna att räkna ut själva eftersom vi förvärvade fastigheten först i slutet av 2006.
Så i påskhelgen får vi lusläsa lilla foldern som följde med, och fixar vi det inte med den, får vi ringa skatteverket och höra hur vi skall göra.
Skall väl kolla om jag kan göra reseavdrag också. För om jag kan det blir det ju mindre att betala in i kvarskatt =)

Kommentarer
Postat av: Ofelia

Oh no, deklarera... :/ Tur att en annan inte har hus, jobb (tja, "tur" är väl lite fel uttryck i det här fallet, men ;) och en massa sånt bök. Äger i princip nada, så min deklaration sköter oftast sig själv, haha.

Välkommen hem förresten! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback