En låååång dag...

Imorse åt vi frukost ute på altanen.
Allt var nästan klart när jag väl vaknade strax före elva.
Efter det plockade vi ut hojarna och styrde kosan mot Skatteverket där vi lämnade våra deklarationer.
Sedan hem till Patriks farmor som bjöd på fika och gav oss en flaska vin.
Efter det körde vi ut till Honda där jag provade ut byxor.
Höll på att bli ett par exakt likadana som Patrik har, men hittade sedan helsvarta i samma modell, så dem skall jag beställa.
Dessutom passade vi på att provköra en V-rod. Borstad aluminium. Såg lätt futuristisk ut.
Patrik kom tillbaks helt lyrisk, medan jag hade svårt att nå fram till växel och fotbroms.
Nu har han börjat kolla upp om han har råd att köpa den... ha ha ha i så fall skall jag tracka honom lite för den ser jäkligt klen ut framifrån och har 400 CC mindre än min hoj.
Men i så fall blir jag ju herre på täppan igen =)

Efter det tog vi en sväng ut till mamma och pappa.
Pappa kom med lite tips om saker att se i Norge ifall vi nu kommer iväg som vi tänkt.
Strax före sex åkte vi hemåt, med kurrande magar.
Och så har vi premiärgrillat idag på nya grillen vi fick. Fläskkarré, rödlök och majskolvar grillade vi.
Till det blev det potatissallad, tzatziki och en baguette.
Patrik var smart och åt lagom mycket, medan jag proppade i mig så jag fick ont i magen.
Till maten såg vi på Babel. Patrik fick krupp så fort han ätit upp maten och gick och spelade Guitar Hero istället.
Jag såg klart filmen, men jag måste säga att det var inte direkt en av de bättre jag sett.

Nu blir det lite mer fotoredigering innan sängen....

 

Kommentarer
Postat av: Ofelia

Buhuhu, vad orättvist... jag vill också kunna grilla... ;( Vi får tjacka en engångsgrill och knata ner till sjön här å sätta oss istället, haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback