Fotosession 2.0

Linda knackade på mitt hotellrum strax före fem.
Så tog vi oss ut till Fruängen där studion ligger och började leka loss.
Först en session sominkad iförd en svart cape med huva.
Linda ville leka med skuggor i ansiktet och hade en idé utifrån "djävulen" som smyger omkring i "The passion of Christ".
Efter det byggde hon om en del av ljusriggarna och jag sminkade mig.
Så blev det först några foton inspirerade av poser ur ett modereportage.
Sedan bute till svart axelbandslös korsettopp och lite babyolja på armarna som hon sedan sprutade vatten på.
Så fångade hon vattenpärlorna med ljussättningen och plåtade.
De allra sista bilderna blev lite svettigt djungeltema med leopardmönstrad topp och ännu mer vattenbesprutning på armar och ansikte och lite i håret. Så jag såg lite stripigt svettig ut ha ha ha.
Skall bli skoj att se bilderna sedan =)

Fick tyvärr veta nåt mindre skoj. Min chef ringde och berättade att en kollegas man hastigt gått bort precis innan påskhelgen. Han hade fått en hjärtattack.
Så mina tankar finns just nu hos min kollega, vars värld har rasat.

Krama varandra!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback