Kama Sutra - kärleksspel

Kama SutraIdag efter Apoteket när jag väntade på att Patrik skulle
plocka upp mig gick jag in på
Martinshop
2:a långgatan och kikade lite...
Andra långgatan för dem som inte känner till Gbg
är rena rama sex/porrstråket ha ha.
Tror det ligger tre affärer för filmer/leksaker/underkläder/
massageoljor mm + en strippklubb.
Hursomhelst så fastnade jag vid stället för parspel.
Eftersom jag inte kunde bestämma mig frågade jag
tjejen som jobbade där inne.

Jag: Hej, jag tänkte köpa ett spel...
Hon: Kama Sutra (innan jag ens hann fråga vilket av
dem hon rekommenderade).


Så fick det bli.
Kom hem och öppnade lådan för att se hur det såg ut då
innehöll det bland annat "kärlekskort" med ett fotograferat par som visar olika ställningar. Patrik höll upp ett kort där paret såg minst sagt gymnastiska ut och började garva...

Fan vad han ser skeptisk ut - hennes fot kanske luktar illa.


Kommentarer
Postat av: Anna

jag sugr åt mig för fullt av alla snälla kommentarer!
kram på dig sexy saxi!

Postat av: Jonas

Kama sutra är riktigt härligt!

2012-06-01 @ 13:12:31
URL: http://www.sexgrossisten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback