Packad och glad?

Nu har jag packat allt inför resan imorgon förutom necessären och laptopen.
Det åker ner ikväll respektive imorgon bitti.
Klockan fem går bussen hemifrån och sedan går tåget klockan sex från Gbg central.
Kursen håller på tio till fem imorgon, efter det skall jag möta upp Åsa vid Slussen så skall vi ta en promenad in över Gamla stan och hitta nåt mysigt ställe att käka på och snacka en massa skit.

Nu hägrar middag, lite sent men ändå.
Skall göra ett tappert försök att käka upp resten av lax och skaldjursfatet mamma och pappa lämnade här igår så att vi inte behöver slänga så mycket.
Det tar emot i mig att slänga mat. Så kanske det blir nån rulle till detta också... har mina aningar om andra Ghostbusterfilmen, eftersom vi såg ettan igår... hahahaah så 80, men ganska rolig.

Kommentarer
Postat av: Anna

jag älskar ghostbusters!

jag tycker ni ska äta på Michelangelo i Gamla Stan!

tack för ditt solarietips...jo jag brukar lyfta på benen lite o så där och lätta på trycket ( haha)...men jag får den vita ringen ändå..men armhåor o annat får färg =)

ha det så underbart i sthlm!
o köp dig en väska för guds skull!
;)

kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback