Som en klubbad säl...

...så känner jag mig just nu.
Nästan så jag skulle vilja gå och lägga mig för dagen, men det kan jag ju inte göra redan.
Har i alla fall fått fixat en del av dagens grejer.
Tränat, ringt skåningarna och bokat in oss på sovplats och så har jag laddat mitt kontantkort så jag kan prata med läsking när jag är i Stockholm.
Skall väl ta och packa väskan snart också.
OCh dessutom har jag dreadat en tredjedel av Patriks hår. Kanske gör lite mer ikväll.
Det tar sån himla tid bara och gör ont på både honom och mig.

Kommentarer
Postat av: Ofelia

Ska du till Sthlm?
Jag tar gärna en fika eller så om du har tid, ork och lust! :)

Kram.

Postat av: Ofelia

Ska du till Sthlm?
Om du har tid, ork och lust så kan vi alltid sammanstråla för en fika eller så? Vore kul att träffa dig. :)

Kram.

2007-04-09 @ 18:09:00
URL: http://psilo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback