Utmaning - visa dina vår/sommarskor

Käthe har utmanat all att visa sina vårskor.
Herregud vilken blandning jag hade av gammalt, nytt, högt och lågt...

 
Mina nya svarta, platta från Skopunkten, såg ett par precis likadana på Nilson som kostade mer än dubbelt så mycket. De andra tror jag är köpta från Bianco för två år sedan.


Svarta lackplatå med vristrem från Skopunkten. Även dessa hade Nilson exakt likadana fast dyrare.
Kamouflagemönsterade monsterstilettsandaletter från Attractive Wear.net som jag bara använt hemma då jag dreadat Patriks hår ha ha. De sista vitsilvriga kommer från Skopunkten de med.


Nu snackar vi vintage i två olika klasser. De vinröda danspumpsen med öppen tå är från tiden då min moder var ute i svängen och dansade. Jag tog snällt på mig rollen att ärva dessa fina skor.
De andra vita med korksula är från min student - nu tio år sedan.


svart/vit sportig sko med taxklack från Dockers. Oförskämt bekväma och perfekta som vardagsskor under sommaren till jobbet och allt. Svarta kilklackspumps med rem över foten från Betty Blue.


Bruna remsandaletter med kilklack i kork. Köpta på Scoretts höstrea 2005 då vi skulle till Grekland.
Mer en kvällssko eftersom höjde gör den rätt obekväm att ha en längre tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback