Mätt som en plätt

Middagen ikväll var rackarns trevlig.
Vi var ett sällskap på ca 15 personer + ett barn och hennes Nalle Puh-björn.
Givetvis fick han en egen skål med honing.
Jag valde att äta lammfärsburgare med klyftpotatis + en skål med gigantiska gröna oliver.
Mycket mumsigt må jag säga.
Vi stack dock hem rätt tidigt... vid halv tio, eftersom jag skall upp vid sju imorgon och åka på fototräff i Kinnekulle.

Det skall bli spännande. Dock har Lotta blivit sjuk - vi skulle ha åkt tillsammans.
Den fotograf som jag hade bokat specifik plåtning med ligger just nu i feber och kanske inte kommer.
Men jag har en till session säkert bokad i alla fall.. sedan får vi se vad mer som kan bli.
Kul att träffa en massa nya människor i alla fall, även om jag nog kommer vara lite mer tillbakadragen nu när jag kommer helt ensam.

Hörs igen imorgon kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback