Garderobsrensning

Idag har jag rensat både byrån här uppe och garderoben där nere på kläder jag inte använt på flera år samt allt det som nu är för stort.
Så jag får plats med nya kläder.
En hög blev det med jeans jag skall försöka sy in också, så jag inte måste köpa fem par nya på en gång.
Plus att några till toppar hamnade i vår/sommarkläderslådan.
Så nu känns det inte längre så himla krampigt i min byrå i sovrummet.
Gött gött.

Har precis kollat på en skum skräckis. Behind the mask - the rise of Leslie Vernon.
Den var helt bisarr. Patrik slutade titta efter en halvtimme.
Men den blev bättre mot slutet, men inte ett enda skrik klämde jag ur mig, så njae... inte så högt betyg kanske.

Kommentarer
Postat av: Råttan

Ahhh..
Sämsta filmen i år....
Vågar säga det, med tanke på hur långt det är kvar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback