Nyårsmaten kirrad

Oj oj oj...
Efter en dusch stack vi in till stan.
Vi skulle ändå bort till replokalen och lämna pengar för hyran, så vi handlade på Ica Maxi på Mölndalsvägen.
De har lite bättre utbud där än affären på Ale Torg.
Vi skall stå för varmrätten, det blir inbakad fläskfilé med pommes eller ris och Jensens pepparsås + lite sallad.
Tommy och Ewa skall fixa förrätten samt nåt vegetariskt till Ewa som varmrätt.
Och Maria bakar till efterrätten. Jag vet vad vi får, men det tänker jag inte avslöja här =)

Sedan begav vi oss till lokalen, där jag fick nåt senilryck och fick för mig att min mikrofon var väck.
Så jag ringde Hasse för att kolla om någon från vår lokal var i studion och de kanske lånat min mick, men han visste inget, men lät dock lite lätt stressad när jag sa att den var borta eftersom mitt stativ är borta redan.
Sedan kom snilleblixten jag på att det var ju faktiskt min mick som satt i stativet och att det var sladden jag inte orkat plugga in eftersom det skall fixas nya kanaler och skit på mixerbordet då.
Så jag fick be om ursäkt för att ha skrämt upp Hasse ha ha ha.
Lovade att gottgöra genom att faktiskt bli lite salongsberusad på nyår.

Nu blir det middag och film.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej svara gärna på dagens fråga :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback