Ångest

Jaha... nu har jag en hel bils last med grejer att hämta hos mamma och pappa igen.
De har rensat vinden så det är nog säckar med gamla gosedjur och dockhus mm.
Jag HATAR att rensa och röja, det är något av det värsta jag vet.
Så nu har jag ångest inför semestern.
Tredje semestern i rad nu som det skall röjas, köras till tippen och bäras grejer.
+ att vi hunnit med en flytt också.
Nu tycker säkert folk att jag är skittöntig, men jag höll på att grina när mamma sa det och det kändes som om halva semestern redan var förstörd.

Kommentarer
Postat av: Linda

I know the feeling. Min far har röjt ut sin vind också, nu när vi "har ett eget hus" att ha all skit i tyckte han. Alla gamla dockor och dockskåp, precis som för dig :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback