Fixat lite...

Nu har jag bokat besiktning för hojen.
Fredagen den 31:e augusti blev det... men redan strax efter tre, så jag får kolla så jag kan gå tidigare den dagen.
Det fanns inte mycket tider alls i den perioden jag måste lösa detta.
Tyckte det är konstigt att man får hem papprena såpass sent ändå.
I alla fall när det bara infaller vart fjärde år, inte lika lätt att komma ihåg vilket år det blir besiktning som med bilar som skall kollas varje år.

Sedan har jag gjort som min mamma sagt till mig och beställt hem sjukförsäkringskort från försäkringskassan att ta med till Grekland om det nu mot all förmodan skulle hända något under resans gång och man behöver läkarvård.
Tre år gäller det intyget, så jag får väl se till att spara det i passet eller nåt till nästa resa.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ha det bäst nu & så håller vi tummarna för vädret!

Postat av: Marie

Du kan glömma att gå tidigare den 31:a!!!!!!!!!!!
nÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ..klart du kan vännen!!
Kommer sakna dej här-KOM TILLBAKA!!!

2007-07-13 @ 08:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback