God morgon?

Asså.... jag tror det ligger nån förbannelse över mig och träning nuförtiden.
Jag tänte tanken igår när jag lade mig att jag idag skulle börja dagen med en timmes promenad och vad händer???
Jo jag får ligga och kramas med porslinsguden inatt.
Trodde ett tag att jag blivit magsjuk och tänkte att detvar ju världens bästa timing med tanke på att vi drar på måndag morgon.
Men nu verkar det bara ha varit nåt tillfälligt tack och lov, men man är ju ändå lite darrig, så jag får väl se om det blir nån promenad senare istället.
Men det är klart att klippa gräset är ju lite motion det också så det är bättre att jag gör det i första hand om det håller sig regnfritt idag för gräset är rätt långt nu.

Nu - en kopp te och sedan skall vi se om jag inte kan äta något också  =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback