Lite lugn träning

Stack till gymmet idag för att ge hela kroppen en genomkörare.
Har lagt upp styrketräning mån, ons och fre denna veckan samt en timmes konditionspass på söndag om förkylningen släppt då.
Annars får jag väl ta en lugnare promenad en timme istället.

Känner mig extra peppad nu efter att jag gått med i ViktKlubben.
Nu skall de där extrakilona verkligen bort.
Men jag har ju satt målet på 20 veckor så det är ingen stress direkt.

Uppvärmning: Tio minuter rask promenad på bandet.
Styrka: Lättare vikter, övningar för hela kroppen i ca 45 minuter. Körde riktigt effektivt idag och altinerade två muskelgrupper hela tiden. Det var ändå så lite folk så man slapp vara ivägen.
Stretch: Ca 15 minuter på hela kroppen + lite tänjning av benen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback